Výběr zboží a vložení do košíku
Volba způsobu dopravy a platby
Dodací údaje
Odeslání objednávky
Zaslání zboží na dobírku
Při odběru zboží do částky 2500,-Kč vč. DPH je zboží zasíláno přepravcem PPL. Výše poštovného zboží zaslaného na dobírku činí 110,- Kč/ balík v České republice. Cena doběrečného je 39,- Kč
Platba předem převodem na bankovní účet
Při odběru zboží nad 2 500,- Kč vč. DPH je doprava v České republice ZDARMA!
Při odběru zboží do částky 2500,-Kč je zboží zasíláno přepravcem PPL. Výše poštovného činí 110,- Kč/ balík v České republice
Bankovní účet : 268945398/0300
Dodací lhůta
Osobní odběr na kamenné prodejně
V případě že při objednávání na e-shopu zvolíte možnost osobního odběru na kamenné prodejně, zboží nakupujete za ceny platné v kamenné prodejně.!
Při doručení zboží na adresu, přikládáme fakturu/daňový doklad automaticky k objednanému zboží a posíláme spolu s tímto zbožím
Platba při převzetí zboží / dobírka
Platba při převzetí je nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak za zboží zaplatit.
Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti a dobírkou.
Hotově – dobírkou. Při přebírání zboží od doručovatele, zboží hradíte poštovnímu doručovateli
Chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
V případě odběru zboží přes e-shop s variantou osobního vyzvednutí na kamenné prodejně, za zakoupené zboží nevracíme peníze, ale můžeme samozřejmě vyměnit za jinou velikost, popř. jiné zboží. (Z důvodu možnosti vyzkoušení zboží na prodejně). Děkujeme za pochopení.
V případě, že nejste spotřebitel, tzn. Zboží nakupujete v rámcí své obchodní činnosti, o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu, právo na odstoupení vám nevzniká, tuto možnost obchodní zákoník neuvádí.
Kde zboží vrátit?
Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit písemně, a to zasláním zboží na adresu: Kodex Knoflíček s.r.o., Náměstí Republiky61, Žďár nad Sázavou, 591 01
Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Nejlepší možností je zaslaní vyplněného Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy, a kopii nákupního dokladu, který jste obdrželi spolu s objednaným zbožím.
Kdy a za jakých podmínek dostanete peníze zpět?
Peníze za zboží včetně poštovného Vám zašleme na Váš uvedený bankovní účet nebo poštovní poukázkou co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
U výrobku nesmí dojít k jeho zjevnému opotřebení.
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem(např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně.
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty. Odstoupení od smlouvy, ke stáhnutí zde, můžete zaslat elektronicky na eshop@kodex-zdar.cz
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
Jaké dokumenty přiložit?
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Nejlepší možností je zaslaní vyplněného Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy, ke stáhnutí zde, a kopii nákupního dokladu, který jste obdrželi společně s objednaným zbožím.
Jaké zboží nelze vrátit vůbec?
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.
Stručný přehled na závěr
Místo uplatnění reklamace
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu.
Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
Adresa: Kodex Knoflíček s.r.o., Nám. Republiky 61, Žďár nad Sázavou, 591 01
Jak postupovat, když…
Je přijaté zboží poškozené?
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
PPL – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu?
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Peníze Vám pošleme na účet, poštovní poukázkou nebo Vám částku vyplatíme na kterékoliv naší prodejně.
Náklady spojené s dopravou zboží při reklamaci vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou mechanickým poškozením apod.),
na eshop@kodex-zdar.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží, tzn. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu
Ze zákona máte nárok na 2letou záruční lhůtu. Pozor! Při nákupu na firmu mohou platit odlišné podmínky.